Gradnja jedrilice – jarbol

 Jarbol je visok 4.3 metra, a ja sam odlučio da neću ići lakšim putem i naručiti ga, nego da ću ga napraviti sam. Kupio sam gredu od jelovine, proučio postupak i polako krenuo. Dosta dugo je trajalo da sve označim, pravilno stanjim prema vrhu i na kraju zaoblim, ali mislim da je vrijedilo:)

Na kraju je još trebalo još napraviti utor i montirati kolotur za podigač glavnog jedra i floka, bitve, zaštititi epoksijem, staviti dva sloja temeljne i tri sloja završne boje.

Odlučio sam umjesto sajli staviti 5mm konop od spektre prekidne čvrstoče 2500 kg, a za podigače crne konope od 6mm.

Explore posts in the same categories: brodogradnja

Oznake: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Odgovori

