Gradnja jedrilice – nastavak u novoj godini

Ova zima je imala ponešto i toplih dana, pa se našlo vremena da se ponešto napravi na gradnji jedrilice…

Preko praznika nije bilo puno prilike za rad, budući da bi me se svi moji vjerojatno odrekli da sam baš svaki dan bio raditi. Pauze sam iskoristio za proslavu Nove godine u Sarajevu, poslovni sastanak u Ljubljani i obilazak moje barke i dragih prijatelja u Poreču.

Skoro svaki malo topliji dan uspio sam malo raditi na barci, tako da već izgleda da bi jednog dana to stvarno moglo i ploviti. Trup je sastavljen, a sada slijedi kitanje, postavljanje prove, okretanje, pa onda radovi na unutrašnjosti…

Ima tu još puno posla, ali pomalo se ipak kreće…

 

Explore posts in the same categories: brodogradnja

Oznake: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Odgovori

